Υποδέχτηκαν τους πρώτους Ολλανδούς τουρίστες
17 Απριλίου 2019
Παρουσίασε τις προτάσεις της για την αναβάθμιση της παιδείας η “ΑΝΑΤΡΟΠΉ”
17 Απριλίου 2019

Συνεχίζει τις ενημερωτικές συναντήσεις ο Νίκος Ζάχαρης

Μοιράσου το άρθρο:

ερωτήματα για  το Περιφερειακό Χωροταξικό Πλαίσιο

Βορείου Αιγαίου

&

Ενημερωτικές Συναντήσεις

 με  Οικονομική Υπηρεσία με Δημοτικό Λιμενικό ταμείο

 

Α. Δημοσιεύθηκε  πρόσφατα το Περιφερειακό Χωροταξικό Πλαίσιο Βορείου Αιγαίου, που  αποτελεί ένα  στρατηγικό επίπεδο σχεδιασμού και περιλαμβάνει τους βασικούς άξονες και τους μεσοπρόθεσμους στόχους χωρικής ανάπτυξης και διάρθρωσης στο επίπεδο περιφέρειας καθώς και τα προτεινόμενα μέτρα και δράσεις για την υλοποίηση της βιώσιμης ανάπτυξης σε κάθε νησί.

Ιδιαίτερη ανησυχία μας προκαλεί όταν διαβάζουμε ότι μεταξύ των προτεινόμενων μέτρων για τη Σάμο,  στο τριτογενή τομέα και ιδιαίτερα στον τουρισμό αναφέρει ότι: «ανάδειξη της Σάμου σε σταθμό κρουαζιέρας με πρόβλεψη ζώνης για εξυπηρέτηση κρουαζιέρας εντός της λιμενικής ζώνης του επιβατικού λιμένα στο Βαθύ και το Καρλόβασι» και να παραλείπεται ο λιμένας Πυθαγορείου, που είναι ο κορυφαίος προορισμός κρουαζιέρας στο νησί.

 Με βάση τον περιφερειακό σχεδιασμό θα γίνει η προετοιμασία του επόμενου ΕΣΠΑ (2021-2027) και θα προβλέπει υπερδιπλάσια κονδύλια από το τρέχον ΕΣΠΑ (2014-2021) στη Περιφέρεια Αιγαίου.

Ρωτάμε τον αντιπεριφερειάρχη και υπεύθυνο  τουρισμού κ. Κατρακάζο: ποιες  ήταν οι εισηγήσεις του στη συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο για την έγκριση του Περιφερειακού Χωροταξικού Πλαισίου Βορείου Αιγαίου και γιατί δεν περιλαμβάνεται το Λιμάνι Πυθαγορείου στους σταθμούς κρουαζιέρας.

Β. Στα πλαίσια της ουσιαστικής ενημέρωσης από τις υπηρεσίες του Δήμου Σάμου ο υποψήφιος Δήμαρχος Νίκος Ζάχαρης συναντήθηκε:

1) Με τον Γενικό Γραμματέα κ. Δημ. Βασιλειά και το διευθυντή οικονομικών υπηρεσιών κ. Μαν. Ρώρη στο Δημαρχείο.

 Από  τα αρμόδια υπηρεσιακά στελέχη έγινε αναλυτική ενημέρωση για τον πραγματική οικονομική κατάσταση του Δήμου, για τις απαιτήσεις και υποχρεώσεις του Δήμου καθώς και δικαστικές εκκρεμότητες από και προς ιδιώτες και επιχειρηματίες. Θα καταγράψουμε μόνο δύο χαρακτηριστικά μεγέθη: Το κόστος ηλεκτροφωτισμού πλατειών και οδών υπερβαίνει τα 2 εκ. € και οι απαιτήσεις του δήμου υπερβαίνουν τα 8 εκ. €. Επιπλέον αναλύθηκε η οριακή κατάσταση λειτουργίας υπηρεσιών και ΝΠΔΔ και τα προβλήματα που θα προκύψουν από τη διάσπαση του ενιαίου δήμου Σάμου και η ανησυχία στελέχωσης με προσωπικό των  υπηρεσιών στους δύο νέους δήμους.

2) Με την μηχανικό κ. Πέγκυ Σεχιώτη και την υπεύθυνη οικονομικής υπηρεσίας  κ. Μαρία Λυμπέρη       στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο (Μαλαγάρι).

Έγινε ενημέρωση και παρουσίαση στοιχείων για τις μελέτες που βρίσκονται σε εξέλιξη και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν  τα λιμάνια μας στην πρωτεύουσα και στο Πυθαγόρειο καθώς και τα οικονομικά στοιχεία του δημοτικού Λιμενικού Ταμείου σε σχέση με τα έσοδα που εισπράττει και τις ανάγκες που έχει.

Άμεση  προτεραιότητα, πριν ξεκινήσει  η καλοκαιρινή σαιζόν, είναι η τοποθέτηση οικίσκου με τουαλέτες και σκίαστρα για την εξυπηρέτηση των επιβατών  στην πύλη εισόδου του λιμένα Πυθαγορείου.

Μοιράσου το άρθρο: