Την ικανοποίηση οικονομικών δεσμεύσεων ζητούν από τον ΕΟΔΥ συμβασιούχοι διασώστες του ΕΚΑΒ
9 Απριλίου 2020
Μέσω τηλεδιάσκεψης Δημοτικό Συμβούλιο Χίου για δομή- καραντίνα, παρέμβαση υπουργού Μετανάστευσης (video)
9 Απριλίου 2020

Κανάλι επικοινωνίας με τους δημότες του άνοιξε ο δήμος Ανατολικής Σάμου

Μοιράσου το άρθρο:

Ενα κανάλι επικοινωνίας για την καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών του άνοιξε ο δήμος Ανατολικής Σάμου και έρχεται πιο κοντά στους δημότες του . Ειναι ένα κανάλι επικοινωνίας για την καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση αφού μπαίνει σε λειτουργία το αυτόματο ψηφιακό κέντρο θέτοντας σε λειτουργία τον Αυτόματο Ψηφιακό Βοηθό.

 

Πρόκειται για ένα εύχρηστο και καινοτόμο εργαλείο το οποίο θα είναι διαθέσιμο και ανοιχτό προς χρήση σε κάθε πολίτη μέσω του facebook messenger, https://www.facebook.com/islandofsamos/, με πρόσβαση σε πλήθος δεδομένων, παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με τον COVID-19 και όχι μόνο.

Με τη χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης, θα δίνονται απαντήσεις με αυτοματοποιημένο τρόπο και θα λειτουργεί προς το παρόν μέσα από το facebook.

Στόχος να δημιουργηθούν σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για όλους, οι κατάλληλες προϋποθέσεις για τη διεύρυνση του αναπτυξιακού ρόλου του Δήμου, μέσω της βελτίωσης της ικανότητάς του να βελτιώνει όσο το δυνατόν περισσότερο την ποιότητα και την αποδοτικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Για λόγους συμμόρφωσης με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) οι δημότες δεν πρεπει  να  στέλνουν προσωπικά δεδομένα.

Να σημειωθεί πως ο  Ψηφιακός Βοηθός λειτουργεί για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν αντικαθιστά τους άλλους τρόπους επικοινωνίας.

Μοιράσου το άρθρο: