Ο ΣΥΡΙΖΑ Λέσβου κοντά στους απεργούς του ΟΤΕ
12 Ιανουαρίου 2020
Η Συμπαράταξη Πολιτών για το προσφυγικό-μεταναστευτικό
13 Ιανουαρίου 2020

Ο Κ.Αστυρακάκης για την δυσλειτουργία της θέρμανσης στο Δημοτικό Θέατρο

Μοιράσου το άρθρο:

Για μετατόπιση ευθυνών σχετικά με την δυσλειτουργία της θέρμανσης του Δημοτικού Θεάτρου Μυτιλήνης κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του ο επικεφαλής της Δημοτικής ανεξάρτητης κίνησης πολιτών «ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ» και Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Μυτιλήνης, Κώστας Αστυρακάκης.

Στην ανακοίνωσή του τονίζει: “Είναι πολύ δύσκολο μερικές φορές ή και μάταιο, να προσπαθείς να απαντάς στα ψεύδη του κ. Τσακίρη αλλά και στην άρνησή του να αναλάβει ευθύνες που του αναλογούν ρίχνοντάς, τες στους προηγούμενους σκορπίζοντας απλόχερα συγνώμες – κάτι που θα κάνει φαντάζομαι μέχρι και το τέλος της θητείας του.

Ποια είναι η αλήθεια;

Το Δημοτικό Θέατρο ενίσχυσε τον κλιματισμό του με την προμήθεια από ΕΣΠΑ – και τοποθέτηση τα 2 τελευταία χρόνια- έξι κλιματιστικών επαγγελματικού τύπου (ντουλάπες). Τα 7 χρόνια που ψευδώς αναφέρει ότι το θέατρο ήταν χωρίς κλιματισμό, είναι στη φαντασία του, αφού μέχρι πριν δύο χρόνια που τοποθετήθηκαν οι ντουλάπες , δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα για την θέρμανση του θεάτρου. Το χειμώνα τα μηχανήματα αυτά ήταν σε λειτουργία από τις πρωινές ώρες , προκειμένου να ζεσταίνεται επαρκώς αυτός ο μεγάλος χώρος.

Δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς έχει συμβεί. Ή έθεσαν τα μηχανήματα σε λειτουργία την τελευταία στιγμή ή δεν αποκατέστησαν τυχών βλάβες σε αυτά.

Όσο για την ενεργειακή αναβάθμιση που εξαγγέλλει , κάτι τέτοιο δεν έχει δρομολογηθεί, ούτε απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου υπάρχει, ούτε σχεδιασμός- ακόμα τουλάχιστον για κάτι τέτοιο-.

Παρεμπίπτοντος μπήκαμε στο 2020 και η Δημοτική Πινακοθήκη παραμένει κλειστή κάτω από το βάρος αβάσιμων εξαγγελιών, ψεύτικων χρονοδιαγραμμάτων και πληθώρας δικαιολογιών. Ας ζητήσει και για αυτό μια συγνώμη (τσάμπα είναι) αφού αυτός ο μοναδικός χώρος πολιτισμού , με έργα των Θεόφιλου, Τσαρούχη, Φασιανού, Πρωτοπάτση, Μυταρά , Κανέλλη , Μπουζιάννη, Άλμα Ταντέμα και άλλων μεγάλων Ελλήνων και ξένων εικαστικών, παραμένει κλειστός και μη επισκέψιμος.”

Μοιράσου το άρθρο: