Μετακίνηση των νηπίων 3 χωριών στο Κοντοπούλι ζητά ο Σύλλογος Δασκάλων Λήμνου
19 Σεπτεμβρίου 2019
Στον Βορίδη τα αγροτικά ζητήματα Λέσβου Λήμνου
19 Σεπτεμβρίου 2019

Αναφορά στη βουλή από Μ. Κομνηνάκα για ελλείψεις εκπαιδευτικών σε σχολεία της Λήμνου

Μοιράσου το άρθρο:

Οι βουλευτές του ΚΚΕ Κομνηνάκα Μαρία, Μανωλάκου Διαμάντω και Συντυχάκης Μανώλης κατέθεσαν αναφορά στη βουλή, στην υπουργό παιδείας,  την επιστολή του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λήμνου «ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΜΟΣΧΙΔΗΣ», με την οποία ζητούν να καλυφθούν με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό όλες οι ανάγκες των σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Λήμνου.

Θέμα : Ελλείψεις και ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό των σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Λήμνου

Άλλη μια σχολική χρονιά άρχισε με νέα κυβέρνηση και νέα ηγεσία στο Υπουργείο Παιδείας, αλλά η «κανονικότητα» των ελλείψεων σε εκπαιδευτικό προσωπικό στα σχολεία παραμένει. Και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς αφού οι κυβερνήσεις αλλάζουν αλλά η πολιτική του σχολείου των εκπαιδευτικών με ελαστικές σχέσεις εργασίας, των εκπαιδευτικών που κάθε Ιούνιο απολύονται για να προσληφθούν ξανά το Σεπτέμβριο και όχι όλοι, παραμένει.

Σήμερα τα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της Λήμνου ξεκινούν με ελλείψεις εκπαιδευτικών κυρίως στο χώρο της Ειδικής Αγωγής και των ειδικοτήτων.

Συγκεκριμένα, παραμένουν κλειστά το Τμήμα Ένταξης του Δημοτικού Σχολείου Κοντιά και η Τάξη Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας, το Ειδικό Σχολείο Καλλιθέας δεν έχει στελεχωθεί με το απαραίτητο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, ενώ υπάρχουν ανάγκες για νηπιαγωγό και δάσκαλο Παράλληλης Στήριξης, σχολικό νοσηλευτή και στελέχωση του ΚΕΣΥ, (Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης), με νηπιαγωγό Ειδικής Αγωγής. Παράλληλα λείπουν 22 ώρες διδασκαλίας του μαθήματος των Εικαστικών από εκπαιδευτικό ειδικότητας Εικαστικών.

Εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας φια την παραπάνω κατάσταση και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ :

· Να προχωρήσει άμεσα η Β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών

· Να διοριστούν 2 δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής για τα Τμήματα Ένταξης που έχουν δοθεί κενά (Δημοτικό Σχολείο Κοντιά και 2ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας).

· Να διοριστεί δάσκαλος για την Τάξη Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών (ΖΕΠ) του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας

· Να διοριστούν οι ειδικότητες του Κοινωνικού Λειτουργού, του Ψυχολόγου, του Φυσικοθεραπευτή, του Εργοθεραπευτή, του Γυμναστή και του Μουσικού για το Ειδικό Σχολείο Καλλιθέας.

· Να διοριστεί σχολικός νοσηλευτής στο 1ο Νηπιαγωγείο Μύρινας

· Να διοριστεί νηπιαγωγός Παράλληλης Στήριξης για το 3ο Νηπιαγωγείο Μύρινας.

· Να διοριστεί δάσκαλος Παράλληλης Στήριξης ώστε τα δημοτικά σχολεία 3ο Μύρινας και Μούδρου να καλύπτονται από ένα δάσκαλο Παράλληλης Στήριξης για τα παιδιά που τον έχουν ανάγκη και να μην έχουμε την απαράδεκτη κατάσταση να μοιράζεται μια δασκάλα Παράλληλης Στήριξης σε 2 σχολεία, γεγονός που υποβαθμίζει το θεσμό της Παράλληλης Στήριξης. Τα παιδιά έχουν ανάγκη το δάσκαλό τους παράλληλης Στήριξης κάθε μέρα και όχι 2 ή 3 μέρες μόνο την εβδομάδα.

· Να στελεχωθεί το ΚΕΣΥ Λήμνου με νηπιαγωγό Ειδικής Αγωγής.

· Να διοριστεί εκπαιδευτικός Εικαστικών για την κάλυψη των κενών ωρών στα δημοτικά σχολεία 1ο Μύρινας, 3ο Μύρινας, Κοντοπουλίου, Μούδρου και Νέας Κούταλης.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ :

· Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών – μόνιμους διορισμούς τουλάχιστον 33.000 εκπαιδευτικών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για να καλυφθούν οι στοιχειώδεις ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των ειδικοτήτων.

· Κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει αποκλειστικά τα μαθήματα που αντιστοιχούν στο επιστημονικό αντικείμενο της ειδικότητάς του.

Μοιράσου το άρθρο: