Την ερχόμενη εβδομάδα η επαναλειτουργία του Δημοτικού Σταδίου Μύρινας
16 Μαΐου 2020
Συμπληρωματικά μέτρα στα λιμάνια για την διασφάλιση της δημόσιας υγείας στα νησιά
18 Μαΐου 2020

Νέες κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών στη Λήμνο

Μοιράσου το άρθρο:

Νέο συλλαλητήριο διοργανώνουν η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λήμνου την Τρίτη 19/5 στις 19:00 στην πλατεία ΟΤΕ, αντιδρώντας στο νομοσχέδιο για την παιδεία καθώς και στην τροπολογία, για τους όρους και τις προϋποθέσεις για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων και για την ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων.

Παράλληλα, η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου απευθύνει κάλεσμα στους συλλόγους Γονέων και κηδεμόνων και των 15μελή μαθητικά συμβουλία για την πραγματοποίηση συσκέψεων και συγκεκριμένα για την Τετάρτη στις 18:30 στο προαύλιο στο προαύλιο του ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Μύρινας και την Πέμπτη στις 6.30 το απόγευμα στο προαύλιο του ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Μούδρου, ενώ παράλληλα αποστέλλουν επιστολή στους μαθητές και τους γονείς κάνοντας γνωστές τις θέσεις των εκπαιδευτικών γύρω από τα συγκεκριμένα ζητήματα.

Σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λήμνου τονίζει: “Ούτε να το σκέφτεται η Κυβέρνηση της Ν.Δ. και το Υπουργείο Παιδείας να φέρει για κατάθεση στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο, που χειροτερεύει τη λειτουργία του σχολείου, αυξάνει τον αριθμό μαθητών ανά τάξη, μετατρέπει το Λύκειο – ακόμα περισσότερο – σε εξεταστική αρένα με την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων, βάζει «κόφτη» στη φοίτηση των μαθητών στα ΕΠΑΛ, προχωρά σε αντιδραστικές τομές στη δομή και το περιεχόμενο του σχολείου υψώνοντας νέους ταξικούς φραγμούς.

Ούτε να το σκέφτεται η κυβέρνηση να εφαρμόσει την κατάπτυστη τροπολογία, που προβλέπει κάμερες μέσα στην τάξη και μετατροπή του μαθήματος σε ριάλιτι.

Να πάρουν, εδώ και τώρα, όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη στήριξη των σχολείων, για τη δημιουργία όλων των απαραίτητων προϋποθέσεων ασφάλειας και υγιεινής για εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς, στις νέες συνθήκες, που διαμορφώθηκαν από την πανδημία.”

Μοιράσου το άρθρο: