Στο αυτόφωρο για τις επιθέσεις κατά δημοσιογράφου στη Λέσβο
11 Σεπτεμβρίου 2018
Περίμενε το ασθενοφόρο πεσμένη στην άσφαλτο
11 Σεπτεμβρίου 2018

Η Αγωνιστική Παρέμβαση ζητά την έγκριση ολιγομελών τμημάτων στα σχολεία

Μοιράσου το άρθρο:

Να εγκριθούν όλα τα «ολιγομελή» τμήματα στα ΕΠΑΛ, στα ΓΕΛ, στα Γυμνάσια και στα Ειδικά σχολεία και να διαχωριστούν άμεσα τα πολυπληθή τμήματα, ζητά η Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Λέσβου και διοργανώνει παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, αύριο Τετάρτη 12/9 στη 1 το μεσημέρι (διευκολυντική στάση εργασίας 12.00-14.00).

Σε ανακοίνωσή της αναφέρει: “Η μετα-μνημονιακή περίοδος, όπως την ορίσανε, ξεκινάει με περικοπές για τα σχολεία! Το ξεκίνημα της φετινής σχολικής χρονιάς συμπίπτει με τις συνεχείς διακηρύξεις περί τέλους των μνημονίων, αλλά όχι και του τέλους της πολιτικής της λιτότητας και των περικοπών που ακολούθησαν όλες οι κυβερνήσεις με τις καταστροφικές συνέπειες στο δημόσιο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς. Αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει η μη έγκριση από το υπουργείο παιδείας εκατοντάδων τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ σε όλη τη χώρα. Αυτό επιβεβαιώνει το κλείσιμο δομών τεχνικής εκπαίδευσης. Αυτό επιβεβαιώνει και η σύνδεση της μοριοδότησης των σχολείων με τη δημιουργία τμημάτων που υποβιβάζει εκατοντάδες σχολεία απογυμνώνοντάς τα από εκπαιδευτικούς και οδηγώντας σε νέες συγχωνεύσεις .

Το υπουργείο παιδείας συνεχίζει να μην εγκρίνει όλα τα «ολιγομελή» τμήματα, όπως παραπλανητικά ονομάζει τα τμήματα που δεν συγκεντρώνουν τα ασφυκτικά και αντιπαιδαγωγικά όρια αριθμού των μαθητών που το ίδιο έχει ορίσει. Ταυτόχρονα επιμένει στη διατήρηση πολυπληθών τμημάτων, πχ. με 26 και 27 μαθητές, με κάποιους από αυτούς συχνά με ιδιαιτερότητες κοινωνικές ή μαθησιακές.

Το υπουργείο παιδείας στην πολύπαθη Τεχνική Εκπαίδευση συνεχίζει να μην προωθεί τις απαραίτητες και αναγκαίες αλλαγές που καλύπτουν μορφωτικές και ειδικές ανάγκες των μαθητών και διασφαλίζουν τις κατάλληλες εργασιακές συνθήκες για όλους τους εκπαιδευτικούς. Αντίθετα προχωρεί σε αλλαγές για να εναρμονιστεί με τις οδηγίες των εκθέσεων του ΟΟΣΑ και της Ε.Ε. που επιφέρουν συγχωνεύσεις και κλεισίματα τομέων και ειδικοτήτων, ενώ η προώθηση της μαθητείας σηματοδοτεί τη μετάλλαξη της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε μαζική και φτηνή κατάρτιση. Αποτέλεσμα των αντιεκπαιδευτκών επιλογών της κυβέρνησης και της πολιτικής των περικοπών είναι και η πρακτική που ακολουθεί το υπουργείο παιδείας με τα λεγόμενα ολιγομελή τμήματα.

Μόνο οι αγώνες θα δώσουν τη λύση!

Το υπουργείο δεν θα κάνει αποδεκτές τις προτάσεις του κλάδου για τα ολιγομελή και για τα άλλα ζητήματα χωρίς αγώνες. Ως Παρεμβάσεις δηλώνουμε ότι θα συμβάλλουμε να υλοποιηθούν οι διεκδικήσεις του κλάδου με την οργάνωση αποφασιστικών κινητοποιήσεων σε συντονισμό των ΕΛΜΕ, των σχολείων και των συναδέλφων. Το δρόμο αυτό ακολουθήσαμε πέρσι την αντίστοιχη περίοδο και πετύχαμε να εγκριθούν πολλοί τομείς και ειδικότητες σε όλη τη χώρα. Θα τον συνεχίσουμε!

Καλούμε τους συναδέλφους να πάρουν μέρος στην παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση την Τετάρτη 12/9, ώρα 13.00 (διευκολυντική στάση εργασίας 12.00-14.00).

Να γίνουν αποδεκτά τα αιτήματα του κλάδου που βελτιώνουν άμεσα τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου

  • Να εγκριθούν τώρα όλα τα ολιγομελή τμήματα στα ΕΠΑΛ, τα ΓΕΛ και τα Γυμνάσια.
  • Να μην περικοπεί κανένα ολιγομελές τμήμα και να μείνουν ανοιχτά και το Σεπτέμβριο. Όλα τα ολιγομελή τμήματα που στη Β κατανομή, επειδή δε θεωρήθηκαν διαμορφωμένα με βάση τον απαραίτητο αριθμό δηλώσεων που καθόρισε το υπουργείο και αποκλείστηκαν από την Γ φάση δηλώσεων προτίμησης και εγγραφών των μαθητών, να παραμείνουν ανοικτά και να συμμετέχουν στην Γ κατανομή του Σεπτεμβρίου. Καμία μετακίνηση μαθητών – εκπαιδευτικών.
  • 20 μαθητές/τμήμα, 15/ομάδες προσανατολισμού, 10/εργαστήρια.
  • Να κατοχυρωθεί η ελεύθερη επιλογή των μαθητών στις Ξένες Γλώσσες. Να επανέλθει η παράλληλη διδασκαλία, όπως ίσχυε παλιότερα σε κάθε τμήμα.
  • Ουσιαστική μείωση των μαθητών στα τμήματα που φοιτούν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
  • Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί τώρα. Προσλήψεις αναπληρωτών σε μία φάση και με όλα τα κενά στη δημοσιότητα. Να λειτουργήσουν με το ξεκίνημα της χρονιάς η Πρόσθετη και Ενισχυτική διδασκαλία.
  • Ουσιαστική ένταξη   όλων   των   προσφυγόπουλων   στην   πρωινή   ζώνη   στα   σχολεία   με   τη λειτουργία τμημάτων υποδοχής.
  • Παλεύουμε για Δημόσιο, Δωρεάν, Ενιαίο και Δημοκρατικό δωδεκάχρονο Σχολείο για όλους τους μαθητές και όλους τους εκπαιδευτικούς.”

 

Μοιράσου το άρθρο: