Γ. Σπιλάνης: “Τα ψέματα δυσκολεύουν τη διαχείριση του προσφυγικού”
7 Αυγούστου 2020
Προσπάθεια για ένταξη περισσότερων αγροτών στα Σχέδια Βελτίωσης – Επικοινωνία Κ. Μουτζούρη με Μ. Βορίδη
7 Αυγούστου 2020

Σε νοσοκομείο Μυτιλήνης και Κέντρα Υγείας ο Διοικητής της 2ης ΥΠΕ

Μοιράσου το άρθρο:

Διήμερη επίσκεψη στις 4 και 5 Αυγούστου πραγματοποίησε στη Λέσβο ο Διοικητής της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιώς και Αιγαίου, Χρήστος Ροϊλός. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του την πρώτη ημέρα  επισκέφθηκε το Κέντρο Υγείας Μυτιλήνης, το Πολυδύναμο Ιατρείο Αγιάσου, το Κέντρο Υγείας Καλλονής, το ΚΕΦΙΑΠ στη περιοχή Δάφια Καλλονής το Κέντρο Υγείας Άντισσας και το Μανταμάδο.

Η δεύτερη ημέρα αφιερώθηκε  κυρίως στο Βοστάνειο νοσοκομείο. Στο γραφείο της Διοίκησης όπου υλοποιήθηκε σειρά συσκέψεων και συζητήσεων με μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, με διευθυντικά στελέχη, ιατρούς, νοσηλευτές το Σωματείο των εργαζόμενων, τον πρόεδρο του Iατρικού Συλλόγου και τον πρόεδρο της Ένωσης Ιατρών  ΕΣΥ Λέσβου.

Από τον διοικητή του νοσοκομείου ενημερώθηκε για τα ουσιαστικά και τρέχοντα θέματα και του παρέδωσε αναλυτικό υπόμνημα θεμάτων που απασχολούν τη Διοίκηση. Ξεναγήθηκε στους χώρους του νοσοκομείου, επισκέφθηκε τμήματα όπως το ΤΕΠ, Μαιευτικό, Γυναικολογικό Τμήμα, και συνομίλησε με εργαζόμενους στον χώρο εργασίας τους.

Τέθηκαν μια σειρά θεμάτων με στόχο την βελτιστοποίηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών μεταξύ των οποίων

  • Την υλοποίηση κατανομής και σύστασης 83 νέων θέσεων  για την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του νοσοκομείου στα πλαίσια της διαδικασίας επιμερισμού 170 θέσεων του υπουργείου Υγείας στα νοσοκομεία  Μυτιλήνης, Χίου και Σάμου.
  • Την προώθηση στελέχωσης και λειτουργίας του αιμοδυναμικού εργαστηρίου.
  • Την άμεση προώθηση μιας σειράς αιτημάτων πρόσληψης, μόνιμου, επικουρικού και με Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών ιατρικού προσωπικού.

Σε δήλωσή του ο διοικητής του νοσοκομείου Μυτιλήνης, Γιώργος Καμπούρης, τονίζει: “Η επίσκεψη του  Διοικητή της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιώς και Αιγαίου κ. Χρήστου Ροϊλού ήταν άκρως εποικοδομητική και ουσιαστική. Η αμφίδρομη εκτίμηση εδράζεται στην καθημερινή συνεχή συνεργασία και το κοινό ενδιαφέρον για την περαιτέρω ποιοτική βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών υγείας.”

Μοιράσου το άρθρο: